Random Survey #4

Go down

Random Survey #4

Post by keℓs♥ on Wed Jul 07, 2010 12:57 pm

Spoiler:
What did you have for breakfast?
nothing. and no lunch either. :o

Who do you love?
i really don't know these days. le sighh.

Where were you born?
greenfield, massachusetts. in a hospital. :p

Where are you?
sitting on my bed. well, laying.

Where do you wish you were?
georgia with monet!

Are you happy with your life?
at times. other times i fucking hate it.

Do you cry a lot?
yeah i do.

Do you make people angry?
probably. :D

Do you like who you are?
mhm i'm pretty content with it.

Are you random?
very. hehe. :D

Do you like the cold?
i hate it!

Do you like the heat?
as long as it's not too hot.

Aren’t thunderstorms awesome?
i guess so? i don't know, they're a little dangerous. xD but whatever.

Do you like to walk in the rain?
mhm! as long as i'm with someone. <3

Isn’t walking in the leaves romantic?
how the hell is that romantic?

Do you have any one in mind that you want to walk in the leaves with?
lmao wtf?

Do you like expensive things?
not really.

Have you been called a slut before?
yeah but it's funny because i'm definitely not.

Did it bother you?
no.

Why do you smile?
because i can?

What makes you smile?
things that make me smile.

Do people asking you too many questions in a row bother you?
if a person asks me personal questions, yeah i get pissed off.

Why?
uhm i don't know?

Do you like cameras?
yeah.

Do you like taking pictures?
yes because they're full of memories & no matter how much someone will change, pictures they in never will.

What is the weather like out side?
fucking hot!

Are you happy you are alive?
yuhp.

What or who makes life worth living?
friends. <3

Do they feel the same about you?
i think so? they better.

Do you like looking up at the stars?
yessir!

Ever wanted to go into a black whole thinking it may take you back in time or forward in time?
hole. and, no.

Ever thought you were in love?
yeah.

Do you like puzzles?
no they suck cuz i'm too stupid to operate them.

How about word searches?
if they're easy.

Do you like coloring?
yes! :D

Can you stay in the lines?
usually...

What do you like better, colored pencils, crayons, or markers?
markers.

Have you ever made a quiz and forgot that you made it and were doing the quiz and wondered to your self who the hell made this stupid quiz?
uhm no. what the fuck?

Did you laugh?
no because no one fucking does that!

Can you type fast?
yuhp! :D

What have you been labeled?
a bitch who is retarded and a whore and will do practically anything because she's retarded and will probably be dead in 20 years anyway... hah. it's true. people know that if i get dared to something i'll do it.

Do you want to move?
in a way. but i'll miss everyone.

If yes where do you want to move to?
anywhere that has a mcdonald's and walmart. :D

Do you think the one you love is taking you over?
no?

Are you a geek?
naah trick.

Are you good at math?
i'm fucking terrible at math!

Are you good at history?
i guess so.

Are you good at English?
yes! :D

Are you good at science?
it's one of my best subjects actually. that and english.

What other languages do you speak?
fucking none. wtf.

Can you count in them?
i can count to 20 in spanish...

Do you think you are a nice person?
i can be.

What is the worst pain you’ve ever felt?
emotional or physical? emotional, i don't really know. physical, probably messing around with new piercings and accidently doing something to hurt it, or when my arm was pulled out of socket.

Where is your favorite place to be?
in a certain someone's arms... :p pretty comfy there ya diggg? [;

Do you want to die?
no.

What did you have for lunch?
nothing.

What do you have in your cup/bottle?
coke.

Do you smoke?
i did before but nah. not constantly.

Do you drink?
mhm. at parties and shit but not daily.

Do you like swimming?
i guess so.

Have you ever swam in the ocean?
yuhp.

Swam on the waves?
yes! it's fun. :D

Was it fun?
hahahah. read the above. xD

Have you ever walked out on the break water to a light house?
what?

Ever been inside the light house?
huh?

Ever climbed rocks?
yeah i guess so.

Was it fun?
idk?

Who did you do it with?
i don't fucking know!

Did they have fun?
oh my god.

Do you like the ocean?
yeah.

Why?
i like it? idk.

Ever sat on large rocks and dangled your feet over the ocean water and let the waves tickle your feet?
mhm.

Name two people you miss really badly:
monet & jade. D:

Where are they?
georgia!

Have you lost any one close to you?
mhm.

Ever witnessed some one dieing?
nah.

Do you know who it was?
no!

Ever been to any funerals?
yuhp.

Do you like funerals?
yeah, i love looking at dead people & watching everyone cry. its so much fun!

Are you morbid?
what?

Do you think you are smart?
no

What grade are you in?
going into 8th.

Do you want to go to college?
sure.

What do you want to be?
i wanna be hair dresser. :D

Do you have a job?
nope. not til i'm 14.

Do you like it?
asdfghjkl;.

Do you get along with your boss?
i don't have a fucking boss!

Do you get along with your parents?
not at all.

Do you have any siblings?
yuhp, i have two.

Do you get along with them?
i get along with jennel.

Have you ever been in a fist fight?
somewhat. it was more like me fighting, and the other person not, cuz i'm kind of aggressive....?

Have you ever gotten detention?
mhm.

Have you ever been suspended?
been close to it, but nah.

Have you ever been expelled?
nope.

How many nicknames you got?
like one.

Who gave them to you?
people?

Have you ever passed out from being drunk?
nah. not yet.

Have you ever had sex?
nope.

If yes who was your first?
asdfjldjui.

If no who do you want to be your first?
jfdositut.

What is your worst habit?
not keeping my mouth shut & letting people know the truth when i shouldn't. like yanno, if i hate someone and think they're ugly i'll just be blunt about it and tell them. this usually makes people hate me. xD

Do you have any animals?
mhm.

Are you cold?
nope. i'm good.

Are you happy?
i guess so.

Are you sad?
no.

Are you confused?
yes.

What time is it?
9:39pm.

When do you have to go to bed?
whenever the fuck i want to, whore.

Do you believe in magic?
nah.

Do you have your own room?
mhm.

How many windows are in your room?
one, and there's one on the door.

What size bed do you have?
twin.

Do you do your own laundry?
sometimes. it depends. i hate doing it though. D:

Do you want to get married?
in the future.

Do you want kids?
one or two.

Do you like doing serveys?
surveys. and yeah obviously.

Is any one mad at you?
mmm probably. when isn't someone? xD

What is bothering you right now?
relationship troubless. :p

Who do you truly hate?
some chick.

Does any one like you?
yeah. it seems a lot of people do cuz apparently i'm pretty which i'm unaware of but whatev, and the only person who doesn't fucking like me is the one i want to like me most... doesn't it always work out like that! and i'm stuck with this other guy who i only somewhat like and he's nice i guess but he's my bestfriend i don't REALLY want to date him and omg i'm done ranting now.

Are you shy?
no definitely not.

Have you ever asked any one out?
mhm.

What’s your relationship status?
taken.

What is your sexual orientation?
straight as far as i know. xD idk i could be bi but i'd never ever be lesbian that'd be odd... like i don't mind kissing girls but i'd never wanna do more.

What color is your room?
pink & blue. :p

What color is your bathroom?
white.

How many times have you moved?
a whole fucking lot. okay let's see... from this house to the one in new salem. unless you count the trailer my dad lived in where i went sometimes? okay. and then new salem house burnt down, so then my gramma's. then the log cabin. then back to here.

Do you like clowns?
no they're creepy.

Do you like cheerleaders?
well seeing like i'm friends with half of the cheerleading squad... obviously.

Do you like preps?
no.

Have you ever had heat stroke?
nope.

Do you like going to the beach?
yes. <3

Who is the last person you went to the beach with?
monet. :D

Who is the last person you went to the movies with?
monet, & steve, and my annoying sister just had to come. no one likes her. she needs to go die.

Who is the last person you went to the mall?
mall with. and uhm, monet.

Who is the last person to call you?
my mom.

Who is the last person to IM you?
either cody or raina.

Who is the last person to E-mail you?
wtf. is this the stone age?

Who is the last person you IM’d?
raina.

What do you have for IM’s?
myspace, facebook, msn, aim.

What is your home page?
none. i have four tabs open when i get there and it has myspace, facebook, playlist, and tumblr. yay google chrome. :D

How many e-mails do you have?
i don't fucking know.

Do you hear voices?
honestly i have before. :p i'm a little messed uppp...

Do you see dead people?
ghosts? i have before.

Do you like to blow bubbles?
yes! it's fun.

Have you ever eaten any bubbles?
ew yes.

Do you like unicorn horns?
totally.

Don’t they taste good?
yuhp definitely.

Do you like candy apples?
ew no.

Do you like cotton candy?
yes! <3

Do you enjoy fairs?
mhm they're fun.

Do you like playing with fire?
hell yes! haha it's so fun. i've been called a "pyro" before actually. xD i just love setting things on fire, what can i say?

Have you ever been in an ambulance?
mhm.

Have you ever had stitches?
nope.

Have you ever had any x-rays?
yeah.

Ever had to have surgery?
mhm.

Who or what were you named after?
i don't fucking know.

What is in your nightstand drawer?
so much shit.

What is you r favorite scent?
vanilla.

What is your favorite perfume?
tarea. by rue 21.

What is your favorite store?
wet seal. :D

Where did you get your cloths you are wearing?
capris: wet seal.
shirt: walmart.
bra: jc penny. xD
underwear: don't remember.
ring: don't know. i got it from monet.
bracelets: walmart.
earrings: no idea.

Do you like to go to the mall?
sure.

What do you fear?
idfk.

Were these very random?
sure.

What did you have for supper?
chicken. LIKE FUCKING ALWAYS.

What is your full birth day?
may 15, 1997.

Where were you born?
you asked this you whore.

At what time were you born?
either 8:52am or 9:52am. don't remember which.

How old are you?
thirteen years young. :D

Where do you currently live?
orange, massachusetts.

Do you live near the coast?
i'm a few hours away from it.

What is your favorite month?
june or july.

What is your favorite season?
summer.

What is your favorite holiday?
christmas!

What is your favorite time of day?
hmm... night.

What is your lucky number?
seventeen.

What is your favorite food?
i don't know.

What is your favorite non alcoholic drink?
mountain dew!

What is your favorite alcoholic drink?
probably that nice fruit one with coconut rum, & vodka, & hawaiian punch, & pineapple juice steve made. xD

What is your favorite band?
young money. if that counts as a band? wait no! NEW BOYZ!!!! <333

What is your favorite kind of music?
rap & hip hop. & jerkin songs if yanno what those are. :p

What is your favorite color/s?
pink. and lime green. >:D

_____________________________________________

"i take pleasure in the details. you know, a quarter-pounder with cheese, those are good, the sky about ten minutes before it starts to rain, the moment where your laughter becomes a cackle."
avatar
keℓs♥
Administrator

Posts : 521
Join date : 2010-01-18
Age : 21
Location : In your ♥

http://omfgkelsey.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Random Survey #4

Post by Aesthetically Pleasing on Wed Jul 07, 2010 2:51 pm

Spoiler:

What did you have for breakfast?
Cheerios. And I haven't been having lunch lately, because I've been waking up at 10 or later.

Who do you love?
Noone, romantically.

Where were you born?
Omaha, Nebraska. Bergan Mercy Hospital.

Where are you?
At home.

Where do you wish you were?
Lake Michigan,

Are you happy with your life?
Kind of.

Do you cry a lot?
I don't know what qualifies as a lot, but I haven't cried over anything other than sad movies/tv shows for several weeks.

Do you make people angry?
I'm sure I do. I made my dentist angry last week. I hope he won't be this week.

Do you like who you are?
Not really, but I'm not sure who I'd rather be, really.

Are you random?
I don't really know.

Do you like the cold?
I embrace it, but after a week of it being cold, I get sick of it.

Do you like the heat?
I like 72 degrees (fahrenheit, not to worry), specifically. I like how it feels, but I can go a little hotter. Much hotter than 80 or so, though, and I start drinking a lot of water.

Aren’t thunderstorms awesome?
Yes, I love them. I've never been outside in one, but I'd like to be.

Do you like to walk in the rain?
I love to.

Isn’t walking in the leaves romantic?
Since when has getting chiggers been romantic?

Do you have any one in mind that you want to walk in the leaves with?
... is this a euphemism for somthing? Weirded Out

Do you like expensive things?
Not at all. I like good deals, and I don't like designer clothing.

Have you been called a slut before?
I don't think so, no.

Did it bother you?
Hm?

Why do you smile?
I smile if someone told a joke or said something witty. I also smile when I see or hear something awesome.

What makes you smile?
The above.

Do people asking you too many questions in a row bother you?
It depends on what questions they're asking, and how they're asking them...


Why?
BECAUSE I SAID SO, NOW SHUT YOUR TRAP AND TAKE OUT THE TRASH!

Do you like cameras?
Not particularly, but I do like pictures, so... I guess so.

Do you like taking pictures?
Yes, but not of myself.

What is the weather like out side?
I haven't been outside today. I don't know. It's dark, though.

Are you happy you are alive?
It's better than being not-alive.

What or who makes life worth living?
Senses. Being able to see, touch, smell, taste, hear... life would be meaningless if you couldn't sense it.

Do they feel the same about you?
My sense of touch likes me. AwesomeFace

Do you like looking up at the stars?
Not in the city, but I think it's pretty amazing if you go out of town where there isn't so much light pollution. I want to go camping again soon. T-T

Ever wanted to go into a black hole thinking it may take you back in time or forward in time?
Yes, actually. However, I think considering light goes in and never comes out... prospects are dark, so to speak. *badoomcha*

Ever thought you were in love?
Definitely.

Do you like puzzles?
I love them.

How about word searches?
Not really. I think they're dull.

Do you like coloring?
Not at all. I prefer freehand & can't stand coloring books. I never really could.

Can you stay in the lines?
Anymore, yeah. Not that that makes coloring any more fun.

What do you like better, colored pencils, crayons, or markers?
Colored pencils.

Have you ever made a quiz and forgot that you made it and were doing the quiz and wondered to your self who the hell made this stupid quiz?
Something tells me that this is a question for whoever wrote this quiz to answer, and for me to not bother with.

Did you laugh?
Not at that, no.

Can you type fast?
Pretty fast, yeah.

What have you been labeled?
Geek that will never be in a relationship, ugly, crazy, random, a poser, and an outcast.

Do you want to move?
I would like to move to Chicago, but I'm starting high school in a few weeks, and I want to finish before I leave.

If yes where do you want to move to?
^^^ Chicago...?

Do you think the one you love is taking you over?
If I loved someone right now, I'm sure they would be, but no.

Are you a geek?
Not a computer geek, but a linguistic one, perhaps.

Are you good at math?
Not really, but I haven't had a good teacher in a few years.

Are you good at history?
I haven't done that much history yet, but I'll find out Sophomore year, I guess.

Are you good at English?
Very much so.

Are you good at science?
Not really, but once again, I haven't had a really good science teacher for a while.

What other languages do you speak?
I'm familiar with Spanish, but I don't speak it fluently.

Can you count in them?
I can count to 1000 in Spanish, I think... not that I'm going to try.

Do you think you are a nice person?
I try to be, but I could be friendlier.

What is the worst pain you’ve ever felt?
Emotionally, when my grandmother was dying, I guess. Physically, I've been lucky enough not to sustain any serious injuries, but the time I got Bronchitis/Scarletina, I felt pretty miserable, as well as any times I've ever pulled a muscle, or had a migraine headache. Cramps are pretty bad, too.

Where is your favorite place to be?
On vacation.

Do you want to die?
Someday, yes. Not for a good 70 years or more, though, preferably.

What did you have for lunch?
I haven't really been having lunch lately, because I've been waking up too late for it.

What do you have in your cup/bottle?
Water.

Do you smoke?
Secondhand, whenever I'm walking by someone who's smoking. AwesomeFace

Do you drink?
Never have, probably never will.

Do you like swimming?
Yeah, but it's tiring.

Have you ever swam in the ocean?
Never actually swam, but waded.

Swam on the waves?
Nah. I'm afraid of getting pulled under.

Was it fun?
...

Have you ever walked out on the break water to a light house?
No, but it sounds fun.

Ever been inside the light house?
No, but once again, it sounds fun.

Ever climbed rocks?
No, I guess not.

Was it fun?
Never done it.

Who did you do it with?
I'VE NEVER FUCKING GONE ROCK CLIMBING.

Did they have fun?
Where the fuck is this going?

Do you like the ocean?
I love it.

Why?
Because it's a good reminder of the fragility of nature, (e.g. How huge hurricanes come from the same body of water that licks your feet at the beach AwesomeFace ) and also of how huge the world is.

Ever sat on large rocks and dangled your feet over the ocean water and let the waves tickle your feet?
No, but I'd like to.

Name two people you miss really badly:
Jeff & Holly

Where are they?
Chicago.

Have you lost any one close to you?
Yeah.

Ever witnessed some one dying?
Yep.

Do you know who it was?
Yeah. My grandmother. >.<

Ever been to any funerals?
Yeah. That one.

Do you like funerals?
I haven't been to one where I wasn't racked with grief to know. I assume not.

Are you morbid?
I guess, in a way.

Do you think you are smart?
Heh, yeah.

What grade are you in?
Going into 9th.

Do you want to go to college?
I plan on it.

What do you want to be?
I'd like to be an endocrinologist, but I can't help thinking I'm going to end up as an English teacher.

Do you have a job?
No, and I probably won't for a while.

Do you like it?
... are you daft?

Do you get along with your boss?
You know what? I give up. Naaaah, I'll keep going.

Do you get along with your parents?
Most of the time.

Do you have any siblings?
One.

Do you get along with them?
Reasonably well, yes.

Have you ever been in a fist fight?
Well, I threw some sand in a kid's face once, shoved a kid into a locker some other time, and punched a kid to the ground some other time, but I wouldn't really say so.

Have you ever gotten detention?
Nope.

Have you ever been suspended?
No.

Have you ever been expelled?
Nien.

How many nicknames you got?
Several.

Who gave them to you?
My friends.

Have you ever passed out from being drunk?
Um, no. I've never had enough to get even a buzz.

Have you ever had sex?
No.

If yes who was your first?
*sigh*

If no who do you want to be your first?
Like I'd tell you.

What is your worst habit?
Being lazy, and losing track of time.

Do you have any animals?
Yeah, a dog.

Are you cold?
Just a little.

Are you happy?
Not really.

Are you sad?
Not really.

Are you confused?
Not really.

What time is it?
Ten twenty-five in the evening.

When do you have to go to bed?
At some point.

Do you believe in magic?
Nope.

Do you have your own room?
Yeah.

How many windows are in your room?
Two.

What size bed do you have?
Twin.

Do you do your own laundry?
No, my mom does.

Do you want to get married?
Someday, yeah. Though I don't think that's applicable until I find somebody to love.

Do you want kids?
Two or three.

Do you like doing serveys?
They're a decent way to waste time.

Is any one mad at you?
If they're not, they will be.

What is bothering you right now?
Nothing.

Who do you truly hate?
Nobody.

Does any one like you?
I don't think so, but I could be wrong.

Are you shy?
No, but I keep most of my feelings to myself.

Have you ever asked any one out?
No.

What’s your relationship status?
Single.

What is your sexual orientation?
Straight, but ever-so-slightly bi-curious.

What color is your room?
Blue.

What color is your bathroom?
Blue.

How many times have you moved?
Never.

Do you like clowns?
I was one for halloween in Kindergarten, but Im not that fond of them anymore.

Do you like cheerleaders?
I know people who are cheerleaders, and I like some of them, but not all of them. A lot of people have really set opinions about them, but it's the person that makes the sport, not the other way around.

Do you like preps?
I never really understood what those were.

Have you ever had heat stroke?
No, but I think my dog almost had it once.

Do you like going to the beach?
Yes, but I've only been a few times.

Who is the last person you went to the beach with?
My family.

Who is the last person you went to the movies with?
Maddie, and her friend Christina, and her friend Bailey.

Who is the last person you went to the mall?
Lisa.

Who is the last person to call you?
My Dad.

Who is the last person to IM you?
Spencer, I guess.

Who is the last person to E-mail you?
My mom, but I only really emails from Facebook anymore.

Who is the last person you IM’d?
Spencer.

What do you have for IM’s?
AIM, MSN, Facebook chat, and my phone.

What is your home page?
Google Chrome, so... none.

How many e-mails do you have?
None right now.

Do you hear voices?
I have, but not lately.

Do you see dead people?
Never.

Do you like to blow bubbles?
What am I, five?

Have you ever eaten any bubbles?
They were disgusting.

Do you like unicorn horns?
Kind of.

Don’t they taste good?
Wait, what kind of unicorn horns are we talking about, here? O_O

Do you like candy apples?
Oooh, yes!

Do you like cotton candy?
Not so much.

Do you enjoy fairs?
Never really been to one, but they'd probably be fun.

Do you like playing with fire?
I prefer playing with hot wax. AND NOT IN THAT WAY.

Have you ever been in an ambulance?
No.

Have you ever had stitches?
Not as of yet..

Have you ever had any x-rays?
Way too much for my comfort.

Ever had to have surgery?
No, but I imagine it would be scary.

Who or what were you named after?
Some ancestor or something, and then someone who lives up the street that I don't really know.

What is in your nightstand drawer?
A ton of crap.

What is you r favorite scent?
Fruity scents.

What is your favorite perfume?
Not really a perfume person.

What is your favorite store?
Kohl's. xD

Where did you get your cloths you are wearing?
Doerky nightgown is from Land's End. I'm not picky about my jammies.

Do you like to go to the mall?
Yeah, I guess so.

What do you fear?
Drowning, or being sued.

Were these very random?
I guess kind of... but I could see where they were going.

What did you have for supper?
Hot dogs and Rice-a-Roni;

What is your full birth day?
January 31st, 1997.

Where were you born?
Omaha Nebraska.

At what time were you born?
I don't know.

How old are you?
Thirteen years and five months.

Where do you currently live?
Omaha Nebraska.

Do you live near the coast?
Only three days away! D:

What is your favorite month?
August.

What is your favorite season?
Fall.

What is your favorite holiday?
Christmas, I suppose. I like Easter, too, though.

What is your favorite time of day?
... I hate all times of day O_o.

What is your lucky number?
FORTY-TWO!

What is your favorite food?
Chicken salad sandwiches.

What is your favorite non alcoholic drink?
Oreo Milkshakes.

What is your favorite alcoholic drink?
I don't have one.

What is your favorite band?
I don't really have one.

What is your favorite kind of music?
Rock, Indie, Pop, and Classical.

What is your favorite color/s?
Black and blue.
avatar
Aesthetically Pleasing
Attached

Posts : 129
Join date : 2010-07-06
Age : 21
Location : The dream you never had.

Back to top Go down

Re: Random Survey #4

Post by ~ərry on Thu Jul 08, 2010 12:12 am

Spoiler:
What did you have for breakfast?
Fried fish and veggies. <3

Who do you love?
MY BEST FRIENDS.

Where were you born?
Doha, Qatar in Hamad Hospital.

Where are you?
Lying down on a day-bed in the other living room.

Where do you wish you were?
Home.

Are you happy with your life?
Only with what I have as of now.

Do you cry a lot?
No, only when my feelings are extremely ruptured.

Do you make people angry?
Yes.

Do you like who you are?
Yes.

Are you random?
Yes.

Do you like the cold?
Love it.

Do you like the heat?
Fucking sucks.

Aren’t thunderstorms awesome?
Extremely.

Do you like to walk in the rain?
Alone, yes. With someone, no - with exceptions.

Isn’t walking in the leaves romantic?
As long as there's not many.

Do you have any one in mind that you want to walk in the leaves with?
Yes.

Do you like expensive things?
Only if they're electronic gadgets or instruments.

Have you been called a slut before?
Yes.

Did it bother you?
No.

Why do you smile?
I have muscles, dumbass.

What makes you smile?
Funny things.

Do people asking you too many questions in a row bother you?
No, unless if I'm concentrated on something else.

Why?
Because my brain can't talk do things.

Do you like cameras?
Yeah, I guess.

Do you like taking pictures?
Only if I look good or am doing something worth memory.

What is the weather like out side?
I don't know, don't go out much.

Are you happy you are alive?
Yes, but that's a strange question to ask.

What or who makes life worth living?
Friends and family... well most of the family.

Do they feel the same about you?
I dunno, I'm not in their brain.

Do you like looking up at the stars?
Sometimes.

Ever wanted to go into a black whole thinking it may take you back in time or forward in time?
Hole, no.

Ever thought you were in love?
No.

Do you like puzzles?
Yes.

How about word searches?
WORD SEARCHES<3

Do you like coloring?
Yes.

Can you stay in the lines?
Yes.

What do you like better, colored pencils, crayons, or markers?
None, I like felt-tip pens. <:

Have you ever made a quiz and forgot that you made it and were doing the quiz and wondered to your self who the hell made this stupid quiz?
LOL, you're a retard, survey-maker.

Did you laugh?
Yes, because survey-maker is a retard.

Can you type fast?
Definitely.

What have you been labeled?
Fag, some other things but I can't name them right now.

Do you want to move?
No.

If yes where do you want to move to?
Somewhere in the US.

Do you think the one you love is taking you over?
No.

Are you a geek?
Yes.

Are you good at math?
Adequate.

Are you good at history?
No... not really.

Are you good at English?
PFFT, LOL AT KELSEY.
Yes.

Are you good at science?
Yes.

What other languages do you speak?
Arabic and French.

Can you count in them?
Yes.

Do you think you are a nice person?
Yes.

What is the worst pain you’ve ever felt?
Emotional, when my mom said she'd never accept me.

Where is your favorite place to be?
My room.

Do you want to die?
Yes, in ways.

What did you have for lunch?
Chicken burgers.

What do you have in your cup/bottle?
Peach-flavored Barbican.

Do you smoke?
I did once, then that was it.

Do you drink?
No.

Do you like swimming?
Yes, j'adore.

Have you ever swam in the ocean?
Yes.

Swam on the waves?
Yes.

Was it fun?
Yes.

Have you ever walked out on the break water to a light house?
Nope.

Ever been inside the light house?
No.

Ever climbed rocks?
Yes.

Was it fun?
No.

Who did you do it with?
My brother.

Did they have fun?
I hope so, lol.

Do you like the ocean?
Yes.

Why?
It's great cuz salt is healthy for the skin.

Ever sat on large rocks and dangled your feet over the ocean water and let the waves tickle your feet?
Yes.

Name two people you miss really badly:
Ally and Abby.

Where are they?
Ally's at camp and Abby doesn't come on much, dunno where she is.

Have you lost any one close to you?
Yes, but then regained them.

Ever witnessed some one dieing?
No, but I have witnessed a funeral.

Do you know who it was?
No.

Ever been to any funerals?
Yes.

Do you like funerals?
No, they're dead.

Are you morbid?
No.

Do you think you are smart?
Yes.

What grade are you in?
10th, going to 11th.

Do you want to go to college?
Yes.

What do you want to be?
Doctor or architect.

Do you have a job?
No.

Do you like it?
Never had one, so not there yet.

Do you get along with your boss?
Nope.

Do you get along with your parents?
Nope.

Do you have any siblings?
Yes, 6.

Do you get along with them?
Yes.

Have you ever been in a fist fight?
I don't think so.

Have you ever gotten detention?
Once in my whole life.

Have you ever been suspended?
Never, I'm a good boy. <:

Have you ever been expelled?
Nope.

How many nicknames you got?
Two.

Who gave them to you?
Parents and friends.

Have you ever passed out from being drunk?
No.

Have you ever had sex?
Yes.

If yes who was your first?
THAT'S PRIVATE.

If no who do you want to be your first?
I already said it was private.

What is your worst habit?
Biting my nails, but I stopped so I guess my temper?

Do you have any animals?
No, I have pets if you'd like to learn some manners.

Are you cold?
No.

Are you happy?
Somewhat.

Are you sad?
No.

Are you confused?
Not really.

What time is it?
3:47PM

When do you have to go to bed?
On school days it's usually 9 or so, but I go whenever since it's summer.

Do you believe in magic?
No, but I love that song.

Do you have your own room?
Yes.

How many windows are in your room?
3.

What size bed do you have?
I don't really know. D:

Do you do your own laundry?
I'd love to do my own laundry but my parents insist our maid does it.

Do you want to get married?
Yes.

Do you want kids?
None or at least one.

Do you like doing serveys?
Surveys, and yes... if I have the time and patience.

Is any one mad at you?
I guess so.

What is bothering you right now?
A person.

Who do you truly hate?
Bitch, please.

Does any one like you?
I'd like to think so.

Are you shy?
I used to be, now I'm partially shy.

Have you ever asked any one out?
No.

What’s your relationship status?
Single.

What is your sexual orientation?
Gay. BUT SHH.

What color is your room?
Purple.

What color is your bathroom?
Yellow and grey.

How many times have you moved?
3.

Do you like clowns?
They don't bother me, but I don't like love them or anything like that.

Do you like cheerleaders?
Only if they don't annoy me.

Do you like preps?
I feel like I'm one but I doubt it.

Have you ever had heat stroke?
No.

Do you like going to the beach?
We don't have a beach, only rocky-beaches.

Who is the last person you went to the beach with?
My family.

Who is the last person you went to the movies with?
Talha.

Who is the last person you went to the mall?
Talha.

Who is the last person to call you?
Talha. Or my mom or sister, not sure.

Who is the last person to IM you?
Spencer, I guess.

Who is the last person to E-mail you?
Some guy trying to sell me an iPhone.

Who is the last person you IM’d?
Spencer.

What do you have for IM’s?
FB, Xfire, Yahoo and MSN, but I don't go to Yahoo as much.

What is your home page?
Google.

How many e-mails do you have?
E-mail as in accounts? I guess 3 or so.
E-mail as in messages? Probably over 50 or something.

Do you hear voices?
No.

Do you see dead people?
I see you, that's all I'm sayin'.

Do you like to blow bubbles?
Yes.

Have you ever eaten any bubbles?
LOL yes, they were nasty.

Do you like unicorn horns?
Yes.

Don’t they taste good?
I guess.

Do you like candy apples?
Yes.

Do you like cotton candy?
Yes.

Do you enjoy fairs?
Most of the time.

Do you like playing with fire?
Yes, I burnt my parents' room curtains before, like burns holes in them.

Have you ever been in an ambulance?
Nope.

Have you ever had stitches?
Yes, in my gum in my mouth.

Have you ever had any x-rays?
Yes, for teeth.

Ever had to have surgery?
Yes.

Who or what were you named after?
My grandfather on my father's side.

What is in your nightstand drawer?
A lot of stuff but some condoms, lube and earphones is all I can remember.

What is your favorite scent?
Cologne or perfume.

What is your favorite perfume?
Millionaire and Playboy.

What is your favorite store?
Hmmz, BHS.

Where did you get your cloths you are wearing?
Carrefour.

Do you like to go to the mall?
Yes.

What do you fear?
Nothing.

Were these very random?
I guess.

What did you have for supper?
Last night? Hmm, I guess it was pizza.

What is your full birth day?
Monday the 27th of February, 1995.

Where were you born?
See: Where were you born?
Doha, Qatar in Hamad Hospital.

At what time were you born?
Between 8PM and 4AM.

How old are you?
15 years old.

Where do you currently live?
Doha, Qatar.

Do you live near the coast?
Yes.

What is your favorite month?
February and December.

What is your favorite season?
Winter.

What is your favorite holiday?
Summer break or Eid.

What is your favorite time of day?
Dawn and dusk.

What is your lucky number?
13.

What is your favorite food?
Mexican and Italian.

What is your favorite non alcoholic drink?
Coke and Barbican.

What is your favorite alcoholic drink?
I don't drink, yet.

What is your favorite band?
Selena Gomez & The Scene.

What is your favorite kind of music?
Pop, techno and house.

What is your favorite color/s?
Purple, yellow and black.

_____________________________________________


Bestfriends:
Kari, Kristin, Elizabeth, Laura, Ayo, Josh, Josh.S, Maddie, Spencer, Colin and Ben.
avatar
~ərry
Administrator

Posts : 371
Join date : 2010-01-18
Age : 23
Location : Radiant Garden

Back to top Go down

Re: Random Survey #4

Post by Kitty :D on Mon Jul 12, 2010 4:03 am

Spoiler:
What did you have for breakfast?
conor made a fry x3

Who do you love?
dunno.

Where were you born?
Royal Jubilee Hospital in Belfast. it got knocked down Dx

Where are you?
Dining room

Where do you wish you were?
Wizarding World of Harry Potter D:

Are you happy with your life?
Sure.

Do you cry a lot?
not really.

Do you make people angry?
hahaha.

Do you like who you are?
I loathe myself.

Are you random?
depends who I'm with.

Do you like the cold?
Sometimes.

Do you like the heat?
Again, sometimes.

Aren’t thunderstorms awesome?
I like the atmosphere they create. that's about it.

Do you like to walk in the rain?
I like to stand in the rain.

Isn’t walking in the leaves romantic?
brb dying with laughter.

Do you have any one in mind that you want to walk in the leaves with?
ahahaha

Do you like expensive things?
not really.

Have you been called a slut before?
actually, no.

Did it bother you?
I dunno how it could.

Why do you smile?
I am richer than 75% of the world I think. Of course I have a reason to smile.

What makes you smile?
ahhh. my thoughts and dreams and desires. and Matt Smith. and Arthur Darvill. hurrdurr.

Do people asking you too many questions in a row bother you?
i dunno why they would do that.

Why?
make sense pl0x.

Do you like cameras?
not really.

Do you like taking pictures?
Pictures like to enhance all my physical faults. so not really.

What is the weather like out side?
cloudy?

Are you happy you are alive?
Sure.

What or who makes life worth living?
moosic and friends.

Do they feel the same about you?
yep!

Do you like looking up at the stars?
I read this as stairs.

Ever wanted to go into a black whole thinking it may take you back in time or forward in time?
No. I wouldn't want to go into a black hole either. it's where time doesn't exist. like cracks through time.

Ever thought you were in love?
once, I think.

Do you like puzzles?
Sure.

How about word searches?
Yes xD

Do you like coloring?
no.

Can you stay in the lines?
I can't draw.

What do you like better, colored pencils, crayons, or markers?
Crayons. They smell fantastic. and the colours are gr8

Have you ever made a quiz and forgot that you made it and were doing the quiz and wondered to your self who the hell made this stupid quiz?
bahaha.

Did you laugh?
Yes, I actually did.

Can you type fast?
sure thing.

What have you been labeled?
A fat bitch who should go and drink some more diet coke and waddle around.
this has a lot of truth to it.

Do you want to move?
Not really.

If yes where do you want to move to?
n/a.

Do you think the one you love is taking you over?
idek.

Are you a geek?
not really.

Are you good at math?
you're kidding right.

Are you good at history?
I'm fantastic. Kinda. Not gonna lie.

Are you good at English?
Best subject. I love reading and writing.

Are you good at science?
Biology and Chemistry. Yeah!

What other languages do you speak?
A lil bit of Spanish.

Can you count in them?
199 in spanish x3

Do you think you are a nice person?
Sure. I'm not too bad.

What is the worst pain you’ve ever felt?
Swine Flu during my work experience. I had to stand for 9 hours when I should have been getting better. I had to take 3 weeks off school :v

Where is your favorite place to be?
My grans house :'D

Do you want to die?
I don't want to die when I'm old, but I don't want to die too young. Dx

What did you have for lunch?
Cereal!

What do you have in your cup/bottle?
Nothing.

Do you smoke?
ewww.

Do you drink?
I don't ever want to drink. ever.

Do you like swimming?
nope.

Have you ever swam in the ocean?
yeees.

Swam on the waves?
Nope.

Was it fun?
idek.

Have you ever walked out on the break water to a light house?
nooo

Ever been inside the light house?
again, nooo

Ever climbed rocks?
yep.

Was it fun?
no. xD

Who did you do it with?
Conor and Niamh!

Did they have fun?
Sure. They love that kinda stuff.

Do you like the ocean?
mhmm.

Why?
it's gawjuss.

Ever sat on large rocks and dangled your feet over the ocean water and let the waves tickle your feet?
yes. yes I have.

Name two people you miss really badly:
Hannah and Arthur Darvill (haha)

Where are they?
Well, one's in their house and the other isn't on my TV screen until christmas Dx

Have you lost any one close to you?
of course.

Ever witnessed some one dieing?
nope.

Do you know who it was?
...

Ever been to any funerals?
nope.

Do you like funerals?
...

Are you morbid?
not really. xD

Do you think you are smart?
hell no.

What grade are you in?
Don't have grades here. If I pass my GCSEs I hope to be going into year 13 x3

Do you want to go to college?
nope.

What do you want to be?
I would love to be an author, but I don't see it happening. I think that if SMeyer can write something shitty and make people love it I can too xD

Do you have a job?
I may be babysitting soon. xD

Do you like it?
I don't like children that much Dx

Do you get along with your boss?
If I do go babysit, then yes. Leanne's freakin' awesome.

Do you get along with your parents?
Dad, yes. Mother, no.

Do you have any siblings?
Two!

Do you get along with them?
Yep.

Have you ever been in a fist fight?
nope. don't like violence.

Have you ever gotten detention?
of course.

Have you ever been suspended?
nope

Have you ever been expelled?
nada

How many nicknames you got?
oh my word. at least 10. maybe 20. xD

Who gave them to you?
a lot of people x3

Have you ever passed out from being drunk?
nope

Have you ever had sex?
nope

If yes who was your first?
n/a

If no who do you want to be your first?
idek.

What is your worst habit?
biting my nails. asking for attention. being a bitch. u no.

Do you have any animals?
yep

Are you cold?
depends

Are you happy?
Sure.

Are you sad?
nope.

Are you confused?
always.

What time is it?
5:51pm.

When do you have to go to bed?
i dunno Dx

Do you believe in magic?
i wish. xD

Do you have your own room?
yeah.

How many windows are in your room?
one window

What size bed do you have?
single. I need a new one Dx

Do you do your own laundry?
Sometimes.

Do you want to get married?
i dunno.

Do you want kids?
I doubt it.

Do you like doing serveys?
I like doing Surveys.

Is any one mad at you?
Possibly. I dunno.

What is bothering you right now?
a lot of things.

Who do you truly hate?
ex-best friends.

Does any one like you?
ahaha. don't make me laugh.

Are you shy?
yeah.

Have you ever asked any one out?
I couldn't do that Dx

What’s your relationship status?
Single~

What is your sexual orientation?
Straight, I think, LMFAO.

What color is your room?
Pink, sadly.

What color is your bathroom?
Green!

How many times have you moved?
three times.

Do you like clowns?
not really.

Do you like cheerleaders?
I dunno. Not the stereotypical ones.

Do you like preps?
MY IMMORTAL. FUCK YEAH. OMG.

Have you ever had heat stroke?
nooo.

Do you like going to the beach?
not really.

Who is the last person you went to the beach with?
uuuuhhhh...i dunno

Who is the last person you went to the movies with?
Hannah and Jimbo. Erin arrived later on. xD

Who is the last person you went to the mall?
Conor. Met Hannah in Game. She's my stalker. xD

Who is the last person to call you?
Erin

Who is the last person to IM you?
Jawsh

Who is the last person to E-mail you?
Facebook!

Who is the last person you IM’d?
Jawsh

What do you have for IM’s?
MSN, Skype.

What is your home page?
Twitter, Facebook, Email, Tumblr, Fanfiction.net :D

How many e-mails do you have?
a lot ><

Do you hear voices?
sometimes. xD

Do you see dead people?
THE SIXTH SENSE. God, I love all the hidden messages in this.

Do you like to blow bubbles?
no. wtf.

Have you ever eaten any bubbles?
yeah.

Do you like unicorn horns?
No. I like partyhat-wearing!horses though.

Don’t they taste good?
interesting.

Do you like candy apples?
Kinda.

Do you like cotton candy?
noo

Do you enjoy fairs?
Never really been to one Dx

Do you like playing with fire?
No. I seem to do it all the time though.

Have you ever been in an ambulance?
nope.

Have you ever had stitches?
yeah.

Have you ever had any x-rays?
yees.

Ever had to have surgery?
mhm.oh god no.

Who or what were you named after?
I dunno. I was originally gonna be called Sian tho ><''

What is in your nightstand drawer?
idek.

What is you r favorite scent?
oh god. New books. mmmm.

What is your favorite perfume?
Daisy by Marc Jacobs <3

What is your favorite store?
HMV, Easons or Replay :'D

Where did you get your cloths you are wearing?
cloths? you mean clothes?
Asda, New look, Dunnes Stores. xD

Do you like to go to the mall?
YES.

What do you fear?
Death. Darkness. Growing old. Dx

Were these very random?
duh.

What did you have for supper?
i dunno Dx

What is your full birth day?
30th March, 1994 :'D

Where were you born?
Answered~

At what time were you born?
4:16am :'D

How old are you?
Sixteen!

Where do you currently live?
Bangor, Co. Down, Northern Ireland :D

Do you live near the coast?
Yeah!

What is your favorite month?
March or July.

What is your favorite season?
Spring or Autumn.

What is your favorite holiday?
hmmm. Christmas I guess.

What is your favorite time of day?
idek.

What is your lucky number?
4, 8, 16 or 32.

What is your favorite food?
KFC. nomnom

What is your favorite non alcoholic drink?
Diet Coke.

What is your favorite alcoholic drink?
Don't drink.

What is your favorite band?
Madina Lake or Anberlin. I have a lot.

What is your favorite kind of music?
As long as it's not rap or hip hop we're cool.

What is your favorite color/s?
White x3
avatar
Kitty :D
Here To Stay

Posts : 347
Join date : 2010-01-19
Age : 24
Location : The corner of your eye.

http://thissuperficialhypocrisy.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Random Survey #4

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum